Eerste dagen Nieuw-Zeeland

8 maart 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een relaxte vlucht van 3,5 uur land ik op Auckland. Mijn bagage ophalen, wat dollars omwisselen en de checks doorlopen om zo snelaat mogelijk met de bus naar Auckland te vertrekken.

Ik werd bij de bushalte al meteen verwelkomt door iemand die ik in het hostel in Manly had ontmoet. Hij wees me de weg naar mijn hostel, inchecken, douchen en de stad in. Weer beneden aangekomen had hij ons al voor een kroegentocht ingeschreven die tot in de late uurtjes doorging.

In de ochtend weer uitchecken omdat we vergeten waren een extra nacht bij te boeken. Daar weer ingecheckt en de stad gaan verkennen.

Geen idee waar te beginnen zagen we in de verte de Skytower al staan. Omdat we niet beter wisten zijn we daar maar een kijkje gaan nemen. Daar stonden we dan op... meters hoog. Na talloze minuten van het uitzicht te hebben genoten richting haven gelopen.

Rond etenstijd richting pub gelopen voor een biertje en wat fish en chips.